shima setelah aku kau miliki


Lecture via Spotify Lecture via YouTube Options de lecture. 129 voir les 7 interprétations de Setelah aku kau miliki par 3 artistes.


Lagu Malaysia Versi 80an 90an Youtube Youtube Songs Music Songs

Play Setelah Aku Kau Miliki Song by Shima from the Malay album Hits Terbaik Shima Ella The Boys.

. 23K views 589 likes 43 loves 11 comments 345 shares Facebook Watch Videos from Retro Rock Kapak. Cinta Tersimpul Rapi Anis SurayaSetelah Aku Kau Miliki ShimaMama Aku Ingin Pulang Nike Ardilla. Setelah aku kau miliki - 4 interprétations.

Chords for Shima - Setelah aku kau miliki. Setelah Aku Kau Miliki Shima. Play Setelah Aku Kau Miliki Song by Shima from the Malay album Best Of Ballads.

Antara lagu-lagu popularnya ialah Di Sebalik Sejuta Wajah Setelah Aku Kau Miliki Teringin dan Aku Tetap. Shima - Setelah Aku Kau Miliki Album. Sebagai ibu tentu dia bimbangkan kesihatan saya yang ada kalanya susah mahu bergerak tanpa bantuan suami.

Setelah Aku Kau Miliki Bb Eb Mana Janjimu Yang Sejati Cm Fm Segala Bagai Kiambang Bb Eb Zahirnya Nampak Berkembangan G Bb Akar Tak Jejak Di Dasaran Cm Terluka Cintamu Itu Cm Jelmaan Yang Mendatang Bb Cm. Setelah Aku Kau Miliki Chords by Shima. Mana Janjimu Yang Sejati.

Learn to play guitar by chord tabs using chord diagrams transpose the key watch video lessons and much more. Also discover the danceability energy liveness instrumentalness happiness and more musical analysis points on Musicstax. Ku Nazhatul Shima Ku Kamaruzzaman atau lebih dikenali dengan mononim Shima merupakan seorang penyanyi wanita Malaysia.

Shima 50 bagaimanapun bertekad untuk terus mencari rezeki di Kuala Lumpur kerana tidak mahu lagi menyusahkan keluarga. Find the key and tempo for Setelah Aku Kau Miliki By Shima. Emak memang mahu saya balik kampung sekurang-kurangnya ada yang boleh tengokkan apabila saya tidak sihat.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Setelah aku kau miliki. Play Setelah Aku Kau Miliki Song by Shima from the Malay album The Essential Shima.

Listen to Setelah Aku Kau Miliki by Shima on Apple Music. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Beliau dikenali dengan menyampaikan lagu rock yang bernada tinggi sangat memukau peminat muzik rock tanahair suatu masa dahulu.

Lagu malaysiashima musik malaysia Hay you tuber terima kasih telah menggunjunggi channel saya jangan lupa tekan sabscribe dan aktifkan tanda lonceng ny. 129 Setelah aku kau miliki. Mereka lihat ku tersenyum Gembira bagai tiada duka Begitu indah dipandangan Tapi hatiku keretakan bagai sinar Purnama t.

Setelah Aku Kau Miliki Lyrics by Shima from the custom_album_6416397 album - including song video artist biography translations and more. Verse 1 Cm Fm Mereka lihat ku tersenyum Bb G Gembira bagai tiada duka Cm Fm Begitu indah dipandangan G Ab Tapi hatiku keretakan bagai sinar G Cm Purnama terang yang terbakar Verse 2 Cm Fm. 0 views 1 likes 0 loves 0 comments 0 shares Facebook Watch Videos from Irama Rock Kapak.

Shima Vol2 1991 LaguLirik. 129 Setelah aku kau miliki. 129 Setelah aku kau miliki.

Download Setelah Aku Kau Miliki song and listen Setelah Aku Kau Miliki MP3 song offline. Setelah aku kau miliki Mana janjimu yang sejati Segala bagai kiambang Zahirnya nampak berkembangan Akar tak jejak di dasaran Terluka cintamu itu Jelmaan yang mendatang Meragut menggoda Membenam binasa cinta Aku digenggaman Engkau lepaskan Kerna memburu khayalanmu Yang menjanjikan Rembulan keribaanmu Engkau kecundangan Jelmaan yang. Listen to Setelah Aku Kau Miliki by Shima 12203 Shazams featuring on 90s Malay Music Essentials Apple Music playlist.

Download Setelah Aku Kau Miliki song and listen Setelah Aku Kau Miliki MP3 song offline. Hits Terbaik Shima Ella The Boys. Download Setelah Aku Kau Miliki song and listen Setelah Aku Kau Miliki MP3 song offline.

Jelma Cm an Yang Mendatang Meragut Bb Menggoda Membenam Binasa Cin Cm ta Cm aku Di Genggam Fm an Engkau Bb Lepaskan Kerna Memburu Kha Cm yalanmu Yang Menjanjik Fm an Rembulan Keribaan G mu Engkau Kehancur Cm an. Setelah aku kau miliki Mana janjimu yang sejati Segala bagai kiambang Zahirnya nampak berkembangan Akar tak jejak di dasaran Terluka cintamu itu korus Jelmaan yang mendatang Meragut menggoda Membenam binasa cinta Aku di genggaman Engkau lepaskan Kerna memburu khayalanmu Yang menjanjikan Rembulan keribaanmu Engkau kehancuran. Setelah Aku Kau Miliki.

Akar Tak Jejak Di Dasaran. Écoutez gratuitement Setelah Aku Kau Miliki par Shima sur lalbum Best Of Ballads et découvrez la jaquette les paroles et des artistes similaires.


Shima Setelah Aku Kau Miliki In My Feelings Feelings Aku


Koleksi Lagu Lagu Balada Menggamit Kenangan Oleh Ella Haida Ziana Zain Shima Dan Banyak Lagi

Related : shima setelah aku kau miliki.